Goroth

Fight típusa:  "Oszlop mögé, futás el az oszloptól... minden az oszlopokról szól... lehet az élet is egy nagy oszlop ?"

Taktika leírása pár szóban:
A fight tartalmaz elemeket a "Nythendra" (tankok fussanak el) "Skopyron" (álj az oszlopok mögé, mert ha nem, hátralök) és fordítottan az "Odin" (a nyilas ember áljon az oszlop mögé, a többiek ne álljanak a nyílba) bissfightokból is. 
A ranged és híl kb középen "enyhén" stackel, ha oszlop érkezik kiszalad belőle (ne szúrjon fel), ha a nyíl kitargetol álj úgy, hogy 1 (de lehetőség szerint 2) oszlop legyen a boss és közötted, hogy keresztül repüljön rajtuk a golyó. Amikor a vortex játékosra kerül ("Crashing Comet"), akkor arrébb kell állni, nagyjából 10 yardos távolságra a többiektől (amekkora maga a vortex), hogy a területiből csak az érintett játékos kapjon. Ha a boss a hátralökős-nagyon ölős spellt kasztolja "Infernal Burning", akkor a Skorpióból ismert "Állj az oszlop mögé!" taktika az érvényes, különben megöl.
Tankoknak figyelni kell, hogy ha a boss bármilyen esetben is oszlopok közelébe kerül, elpusztítja azokat, így kritikus, hogy egyhelyben tartsák őt. Figyeljenek oda a "Burning armor"-kor történő váltásra (Átveszi a másik tank, te elszaladsz, majd újra pozícionálsz).
(HC) Érdemes a kinyúló folyosó felöl tankolni, kb 20 yardnyira a terem közepétől, így mindig lesz oszlop, ha szükség van rá, a trutyi meg nem ad hastet, ne állj bele.


Fatboss link (Youtube): Goroth Fatboss PTR videó

Képességek és fázisok:

Burning Armor (Tank) (Nythendrás, szaladj arrébb a raidtől. Figyelj oda, ha oszlop mögé kell visszaérkezned):
Nagyobb sebzést okozó dot, ami ha felrobban 25 yardos  körzetben "Melted Armor"-t rak a játékosokra és elpusztít minden oszlopot.
Megoldás: Ha ezt megkapja a tank, el kell szaladnia a raidtől, míg a másik tanknak át kell vennie a bosst (taunt). (Nythendra-hoz hasonló, nagyon robbanós szar, csak itt egy látható körrel kell elszaladni).

Melted Armor (A main tank tuti megkapja, a többiek csak akkor, ha nem figyelnek rá):
Minden bekapott sebzést 100%-al növel 20 secre.
Megoldás: Váltogassanak ügyesen a tankok, és ha véletlen a tank éppen elszalad, és benne vagy a tankon jelen levő zöld körben, gyere ki belőle!

Crashing Comet (Csak a szokásos csúnya hullócsillag, ami oszlopokat rombol, állj arrébb vele):
Vortex jelenik meg több játékos alatt, ami 10 yardon belül területi sebzést okoz, illetve elpusztítja az oszlopokat.
Megoldás: Ha ez a dotos vortexes huncutság van rajtad, állj arrébb az oszlopoktól és a többiektől!

Infernal Spike (Nem szoktad meg még, hogy minden második boss felszúr egy oszloppal ? Állj odébb!):
Több random játékos alá helyez egy vortexet, amiből oszlopok jönnek elő, sebezve a játékost.
(Mythicen ha összedől az oszlop, területi sebzést okoz a raidnek)
Megoldás: Ranged játékosok úgy álljanak a fight során (lehetőleg stackelve), hogy az oszlopok az előre megbeszélt helyre érkezzenek. Amikor megjelenik a vortex, szimplán állj ki belőle.

Shattering Star (Akit targetol a nyíl, elszalad 2 oszlop mögé, a többiek meg ne álljanak a nyílba):
Kiválaszt egy random játékost, és hozzájuk dob 6 sec késleltetéssel egy éppen széteső csillagot (nagy gömböt), ami érkezéskor nagy sebzést okoz mindenkinek 200 yardon belül. Ez a sebzés csökken, minél több oszloppal ütközik a csillag a repülése közben. Bárki akit eltalál a csillag a repülése közben extra sebzést kap. Nem szabad minden oszlopot leverni! Legaláb egyet hagyni kell mindig!
Megoldás: Amikor téged targetol a nyíl, fuss az olszopok mögé (lehetőleg minél több oszlopon repüljön keresztül a csillag).

Infernal Burning (Losold ki az oszlopok segítségével (állj oszlop mögé!)):
 6 sec kasztolás után felgyújt mindenkit akit lát (általában megölve őket ezzel) egy nagyobb sebzéssel, és ha ez még nem elég, felrak egy 2 secenként tickelő 10 seces Dotot, ami szintén óriásikat tickel. Illetve nem említettem még (ha ez nem lenne elég), hogy hátra is lök, ha eltalál)
Megoldás: Állj be egy oszlop mögé, hogy "ne lásson" amikor kasztol (Losolj...)

(HC) Fel Eruption (Senki se szeret lávában úszni, te se ma kezd el, állj arrébb a trutyitól!):
A szoba széléről láva kezd ráfolyni a csatamezőre, ha ráálsz, tickelő sebzést okoz, és ha oszlopra megy rá, elpusztítja azt.  Ez a képesség mindig látszódni fog, hiszen az a negyede a pályának ahol érkezni fog, elkezd "bugyborékolni" (és nemmellesleg lávákat kilövelni magából).
Megoldás: A bosst úgy kell pozícionálni, hogy minél kevésbé kelljen a raidnek ezzel a képességgel foglalkozni, illetve a ranged a pálya közepén helyeszkedjen (hogy mindenképpen maradjon oszlop a többi képességre).
Ha a trutyi rossz helyre érkezik, előfordulhat, hogy a bossnak/tankoknak pozíciót kell váltaniuk.

(Mythic) Rain of Brimstone (Soakolni kell az érkező meteort):
 4 meteor érkezik a csatába, ami 13 milliós sebzést oszt szét minden benne álló játékos között. Ha senkit sem talál el, akkor egy "Brimstone Infernal" nevű add éled a csatában.
Megoldás:  Soakolja fel legalább 4 ember a sebzéseket (vagy amennyit lehet). Előreláthatólag 1 add nem okoz még halálos gondot.

Addok Mythic fokozaton

(Mythic) Brimstone Infernal (Szokásos légiós meteor add):
Fel Fire: Tickel 650 k-s területi sebzés, 8 secen át a kaszter előtt.
Megoldás:   Valszeg nuke-olni kell az addot.

© 2016 Heavenly Outcasts
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el