Kil'jaeden

Fight típusa: "Sok szar egyhelyen, csak hogy jó legyen, soakolj, állj bele a lézerbe, állj a lila orb mellé, fuss oda a vortexhez, de csak picit, hogy ne annyira fájjon, csak úgy enyhén... Üdv néked Kil'Jaeden hajóján!"

Taktika leírása pár szóban:
Ez a fight egyébként bonyolultabbnak tűnik, mint amilyen, de valójában csak nagyon mozgós. Szinte minden fázisban van valami szívás amiből ki-be kell csiki csukizni. 

Ami szinte minden fázisban van, az a "Felclaws", az "Armageddon", illetve a "Rupturing Singularity", majd később a lézerezés. 

A Felclaws intézése csak annyi, hogy a tankok váltogassák a bosst, illetve a boss elé sose álljon a main tankon kívül más, mert cleavel! (Mondjuk csak hc-tól, de érdemes begyakorolni.)

Az Armageddon sok kis piros tüzes forgó-morgó turtyihoz hasonló cuccot hagy a földön. 2 fajtája lesz, a pici és a nagy. Ha akár egybe is nem áll bele ember, akkor wipe.
A picibe bárki bele állhat (és bele is kell).
nagyba pedig vagy tank, vagy valaki akinek van immunitása (pl iceblock, és ehhez hasonló nagyonlevédő spellek).

A "Rupturing Singularity" lényegében egy lila gömb, ami elkezd leesni, fix poziciója van. Közel kell hozzá állni úgy, hogy ne lökjön le és ne öljön meg. Lényegében elé állsz úgy, hogy koordináltan lökjön hátra.
VIGYÁZAT! Az animációja kissebb mint az effect, tehát túl közel hozzá megöl!

A lézerezés szokásos módon, a boss feljelöl egy embert, az hátrébb áll a többiek pedig 5 yardos távolságban álljanak bele a lézerbe. (Nem kell mindenkinek, olyan 4 ember elég).

Az 1. fázisban : Tank elé nem állunk, soak az armageddont, az orbhoz gyorsan, és megfelelően pozícionálunk, HC-n aki megkapja az erupting addot arrébb áll (csak, hogy ne robbanjon egymársa 2 add) és gyorsan nuke oljuk.

Az 1. köztes fázisban a lézerezésre kell figyelni, miközben kezeljük az armageddont. Hc-ban még az orbot is kell kezelni.

A 2. fázis tök ugyanaz mint az első fázis, csak még mellé kezelni kell a lézerezést is.

A 2. köztes fázisban elsötétül a kép, és ilyen addokat kell keresni benne, de csak 8 yardon belül lehet valamicskét targetolni. A lényeg: Keresd meg gyorsan Illidant, és ha megkaptad a (sebző) debuffot, el kell kezdeni az addok megkeresését és mielőbbi leölését.
Amig nincs meg Illidan, nem tudsz healelni se dps-elni igazán, úgyhogy prioritást élvez a megtalálása.

A 3. fázisban továbbra is lézerez, bár mostmár nem jön a lila orb és az armageddon is abbamarad, viszont továbbra is lézerez. Helyette (HC-n) követ majd egy tűzgömb, amivel annyit kell futni amennyit csak tudsz, majd úgy kell kezelni, hogy közel a rifthez robbanjon.
A riftek ilyen forgó örvények, amik minden képességet magukba szívnak. Ha közel állsz hozzá, lesz egy debuff rajtad, ami sebez, de kevesebbet sebez mint a boss amikor lő, így ha jól csinálod a boss lövését magába szívja az örvény, és ezzel elkerülhető a sebzés. Figyelni kell, hogy kb csiki-csuki játékot kell játszani a riftek környékén ezzel. No meg, vannak obelisk-ek, állj el mellőlük, mert esbeznek és löknek!

Ez a boss fight elég zűrös, de a fatboss csapat videója nagyon jól ábrázolja, hogy mit kell csinálni, mindenképpen nézzétek meg, hogy tisztább legyen a kép!


Fatboss link (Youtube): Fatboss videó az ütközetről

Képességek és fázisok:

1. fázis: The Betrayer (Az Áruló)

Effektíve ebben a fázisban Kil'Jaeden ellen küzdünk, annyira nem bonyolult ki-be állós képességekkel és soakolásokkal van tele.

Felclaws (Tank) (Tank cserélős, fájós cucc):
Buffot tesz magára a boss, amitől minden csapkodása 50 %-al növeli a  bekapott sebzést 25 secre, stackel.
Hc-tól felfele ez a képesség Cleavel! Fordítsd el a bosst és ne álljon elé aki nem tank!
Megoldás: A tankoknak cserélni kell, elvileg 3-5 stackig azért illene kibírniuk.

Rupturing Singularity (Egy nagy lila földre érkező gömb, álj közel, ne annyira, áááh meghaltál):
A pálya több részén is megjelenik egy lila gömb (hasonló Elisande Orb-okhoz), ami sebez és nagyot lök.
Figyelem! A spell effectje nagyobb mint az animációja.
Megoldás: Közel kell állni az orbhoz úgy, hogy ne lökjön le a harctérről és még ne öljön meg.

Armageddon:
Meteorok érkeznek a csatatérre 7 másodpercen belül, bele kell állni a megfelelő embereknek.

  • Armageddon Rain (Pici meteor, kapd el):
    Ez a pici meteor (kis piros trutyi a földön), a megjelenésétől kezdve 7 másodperc múlva csapódik be, sebez és dotot hagy, stackel.
    Minden körben másnak kell felvenni a meteorokat, úgyhogy mindenkinek szedni kell és figyelni kell rá.
    Megoldás: Felváltva kell beleállni játékosoknak. Ebbe healer/dps-nek kell beleállni.

  • (Tank) Armageddon Hail (Használd az ájszblockot és a fing formát! Úgy jóó lesz!):
    Nagy meteor, óriásit sebez (50 milla mythicen), ugyanaz egyébként mint a pici, csak NAGY.
    Megoldás: Tank álljon bele, vagy olyan játékos akinek van spell reduction védelme ellene (Mage, Pala, Priest, Hunter, DK, stb)

  • Armageddon Blast (Ne kerüljön rá sor, mert dádá lesz):
    Akkor történik, ha egy meteort nem soakol fel senki. Nagyot sebez és dotot rak a raidre, ami tutira wipe-ot okoz.
    Megoldás: Kezelni kell az armageddont.

(Hc, Mythic) Addok ebben a fázisban

(Tank ) (Mythic) Shadow Relfeciton: Wailing
A tankra idézi ezt a képességet/a tanknak kell felvenni az addot.
Nem kell fééélniii, ez az add csak Mythicen jön :)

  • (Mythic) Lingering Wall (Nagy sebzés, nagyon dispell, vagy fáj, de nagyon fáj):
    Miután az add meghal. óriási tickelő sebzést okoz a célpontjának addig, amíg nem dispellezik azt róla.
    Ha dispellezik, aktíválja a "Wailing Grasp"-ot.
    Megoldás: Mielőtt lehal az add, már mozogjon a tank a megfelelő helyre, hogy azonnal dispellezni lehessen ezt a képességet.

  • (Mythic) Wailing Grasp (Mi a ... ?):
    Mindenkit odahúz az addhoz.
    Megoldás: Figyelni kell, hogy gyors dispell legyen, de csak a megfelelő helyen.

  • (Mythic) Sorrowful Wail (Fáj, szóródj, üsd, csapjad, halljon):
    10 yardon belül sebzést okoz, és egy stack "Crescendo"-t tesz a játékosokra.
    Megoldás: Ranged dps-nek kell leölni, vagy ha már van stack, akkor ki kell belőle állni.

  • (Mythic) Crescendo (Ez egy olyan soft enrage félesége az addocskának):
    Nő a shadow sebzés 100%-al, és a területi sebzése is megnövekszik.
    Megoldás: Gyorsan le kell csapni.

(Hc, Mythic) Shadow Relfeciton: Erupting
8 sec múlva éled egy add 3 játékoson, szóródjatok szét úgy, hogy a körben ne leyen másik addot idéző játékos.
Ő Hc-tól kezdve van jelen, nem olyan para, csak gyors nuke kell :)

  • (Hc, Mythic) Erupting Dreadflame (Nuke hamar, mert fáj a baj):
    Sebzést okoz minden játékosnak, és egy stack "Eruption"-t az addnak.
    Megoldás: Rá kell fordulni az addra és mielőbb lecsapni.

  • (Hc, Mythic) Eruption (Erősödik a töki, kell adni neki egy pofontot): 
    Megnöveli az add sebzését 60%-al, stackel.
    Megoldás: Nuke az addot, különben egyre jobban fáj.

  • (Mythic) Erupting Essence (A jó pozícionálás feltárja a megoldás lehetőségét az élet problémáinak semmissé tételére - Dzsekszon 2017.06.19):
    Ha egy add meghal, 20 yardon belül minden egyéb addot fullra healel.
    Megoldás: 20 yardos távolságban kell tartani őket.

    • (Mythic) Lingering Eruption (Állj arrébb mert rakod a cuccooot):
      Amint meghal az add, a játékos akire idézte kap egy dotot, és "Latent Eruption"-t hagy a helyén 0,5 secenként 5 másodpercig.
      Megoldás: Futni kell vele, hogy ne ugyanoda tedd le.
       
    • (Mythic) Latent Eruption (Repülj tovább nélkülem...):
      Nagyobb sebzést okoz, és hátralök
      Megoldás: Állj ki az útjából annak, aki fut a "Lingering Eruption"-al.

  • (Mythic) Erupting Orb (Attól tartok, hogy továbbra is ki kell kerülni a röpködő golyókat):
    Egy orb, ami a játékostól elfele mozog. Érintésre "Chaotic Eruption"-t okoz.
    Megoldás: Ki kell állni előle, hogy ne találjon el még véletlenül sem!

    • (Mythic) Chaoting Eruption (Kivételesen felfelé repülsz, nem hátra, fő a változatosság!):
      Sebzést okoz, és a levegőbe repíti a játékosokat 5 yardon belül.
      Megoldás
      : Ne találjon el lehetőleg, vagy minél kevesebb embert!

köztes fázis: Eternal Flame (Örök Tűz)


Ebben a fázisban csak életben kell maradni, hisznen nem lehet sebezni igazán a bosst. Kezelni kell az armageddont, a lövéseket, hc-n a singularityt, kb ennyi.

Bursting Dreadflame (Megint felrobban valakin egy debuff):
Nagy sebzést okoz a kijelölt játékosnak és mindenki másnak 15 yardon belül.
Megoldás: Állj arrébb, és a többiek meg álljanak ki ebből a körből.

Focused Dreadflame (Jelölt játékos ki, többiek elé, csak mert ilyet nem csináltunk még 100-szor!):
Nagy piros nyíl jelenik meg egy játékos feje felett, akire rálő a boss, ez a sebzés eloszlik minden a spell által eltalált játékos között.
Megoldás:
Aki a jelet kapja: Hátrál és ki áll a csapatból
Akin nincs jel: Álljon a boss és a célpont közé 5 yardos szóródásban.

  • (Hc, Mythic) Focused Dreadburst (Csak hogy mégjobb legyen):
    Hc-n mindenki akit eltalál 5 yardos körben sebez.
    Megoldás: Szóródj, miközben beállsz a cuccba.

Nether Gale (Csakhogy még véletlen se lődd le így random):
Egy buff a bosson, ami 99% csökkentett sebzést okoz.
Megoldás: Ne dps-eld a bosst, foglalkozz a túléléssel!

(Hc, Mythic) Rupturing Singularity (ugyanaz mint az 1. fázisban). 

Armageddon (ugyanaz mint az előző fázisban).


2. fázis: Reflected Souls (Tükrözött lelkek) 

Ez a fázis az előző 2 fázis vegyítése, semmi különös nincs benne, csak kapott egy extra lövést az első fázis. Normál szinten itt megjelenik az Eruption add,  Hc-n a Wailing, Mythicen meg még egy extra.

Bursting Dreadflame (ugyanaz mint az 1. köztes fázisban). 

Focused Dreadflame (ugyanaz mint az 1. köztes fázisban).

Felclaws (Tank) (ugyanaz mint az 1. fázisban). 

Rupturing Singularity (ugyanaz mint az 1. fázisban).  

Armageddon (ugyanaz mint az 1. fázisban). 

Addok ebben a fázisban

Shadow Relfeciton: Erupting (ugyanaz mint az 1. fázisban). 

(Tank ) (HC, Mythic) Shadow Relfeciton: Wailing (ugyanaz mint az 1. fázisban). 

(Mythic) Shadow Relfeciton: Hopeless
8 sec után kerál egy ilyen addot random játékosokra.

  • (Mythic) Hopelessness (Ha nem gyógyítod meg, akkor mást se fogsz ezen a tryon):
    Ha végigkasztolja ezt a képességet, vagy fullra felhealelődik az add (a játékosok által), "Soul Aanguish " trutyit rak maga alá és 5 milliós sebzést oszt ki minden játékosnak. A trutyi mérete csökken a játékosok által bekapott sebzés méretével, ezt úgy lehet elérni, hogy ki kell healelni az addot.
    Megoldás: Fel kell healelni az addot hamar.

  • (Mythic) Soul Aanguish (Pofa be, ha a trutyiba állsz!! - Kil'Jaeden tanár úr):
    Trutyi, ha benne álsz sebez és silencel.
    Megoldás: Állj ki belőle.

  • (Mythic) Lingering Hope (Egy kös öröm az ürömben):
    Ha fullra healelődött az add, minden healer 5 másodpercig 2 % manát kap/sec.
    Megoldás: Élvezd, mert elkél....


Köztes fázis: Deciever's Veil (A megtévesztő Leple)

Ez a fázis izgalmas, mert elvileg új technológiát használt a blizzard rá... a lényeg az, hogy nem látunk semmit, amíg nem találjuk meg Illidant a sötétben, aki ad egy buffot, amivel látni fogunk a sötétben végre, és akor meg kell ölnünk a benne rejlő addokat.
Ja, és Illidant is meg kell találni! :)


Deciever's Veil (Uhh de izgi! Hé, te miért jöttél nekem?):
Körbevesz a sötétség, így nem tudsz 8 yardnál távolabbi ellenfelet/barátot targetolni és 100% miss chance van healre és dps-re is.
Megoldás: Keresd fel illidant, adjon debffot, keress addot, csapd le őket!

Choking Shadow (Folytogat a shadow...):
Minél tovább vagy a füstben, annál nagyobb heal absorb bubit kapsz magadra.
Megoldás: Találd meg Illidant mielőbb!

(Mythic) Rupturing Singularity (ugyanaz mint az 1. fázisban). 

Addok ebben a fázisban 

Shadowsoul:

Őket kell lecsapni, hogy vége legyen a fázisnak.

  • Destabilized Shadowsoul (Csak egy kis területi):
    Területi sebzést okoz mindenkinek a csatamezőn amíg meg nem hal.
    Megoldás: Minél előbb le kell csapni ezeket az addokat.

Lord Illidan Stormrage:
(Ne aggódj, nem kell vele harcolni :) )

  • Illidan's Sightless Gaze (Mostmár mi is vakon látunk):
    8 yardon belül adja, tesz rád egy sebző dotot, de látsz a sötétben és 40 yardon belül tudsz lőni/sebezni 20 másodpercig.


3 fázis: Darkness of A Thousand Souls (Ezer lélek sötétsége)

Ebben a fázisban futni kell a trutyik mellé, majd el tőlük, és ezt ismételgetni a megfelelő időközönként. Közben a lővi a boss az "állj bele azonnal" képességét továbbra is, jönnek az obelisk-ek, mindeközben trutyi mellé kell állni, amikor nagyon lövi a shadow boltokat, na meg el kell szaladni a trutyitól, hogy ne sebezzen úgy túlzottan, na meg amikor követ a tűz akkor futtatni és a végén lerobbantani az orbot.


Bursting Dreadflame (ugyanaz mint az 1. köztes fázisban).

Focused Dreadflame (ugyanaz mint az 1. köztes fázisban).

Felclaws (Tank) (ugyanaz mint az 1. fázisban). 

Darkness of A Thousand Souls (Na, ez új! Jeee):
Lövedékeket lő a játékosokra, nagyot sebezve és dotolva őket (permanens dotokat rak!)
Ha egy rift mellett áll a játékos, akkor az beszívja ezeket a lövedékeket.
Megoldás: Amikor lő a töki, tuti legyél rift közelben.

Demonic Obelisk (Csak mert ebben a fightban még nem volt obelisk):
Egy obelisk jön a földből, ami sebzést okoz és hátra lök játékosokat.
Megoldás: Állj ki belőle.

Tear Rift (Magába húúz az örvéény):
Nagy forgó rift a platform szélén, ami magához húz folyamatosan. Ha közel kerülsz hozzá "Gravity Squeeze"-et tesz rád, ami dotol, de emellett magába húzza a boss képességeit is. (bolt és flaming orb)
Megoldás: Állj közel a rifthez, ha lövi a boltot, majd állj arrébb. Ha téged követ a tűz, szaladj minél tovább, és a végén a rift mellé érkezzen a tűz.ó

  • Gravity Squeeze (Mint a gyógyszer: Kis adagban orvosság, nagy adagban méreg):
    Ha nagyon közel kerülsz az örvényhez, ezt a dotot teszi fel. Dotol, és magába szívja a lövedékeket.
    Megoldás: Amikor lő a boss, vagy tüzet húzol magad után, közel kell állni a rifthez, hogy oda menjen a lövedék/tűz.

(HC) Flamin Orb (Követ az orb, fuss hosszan tőle):
Egy tüzes gömböt kreál, ami követi a játékost. Minél messzebb szalad, annál kissebb lesz a trutyi a végén. Ha közel ér a játékoshoz felrobban.

  • Flaming Detonation (Felrobban az orb, wáááá):
    Robban és 10 yardon belül sebez mindenkit. Minél többet futott vele a játékos, annál kissebb lesz a trutyi.
    Megoldás: Futni kell vele ameddig csak lehet, majd rift mellett robbantani.

    • Burning (Éééégsz):
      Feldotol és fáj.
      Megoldás: Állj ki a trutyiból.
© 2016 Heavenly Outcasts
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el