The Desolate Host
Fight típusa: "Addok meg fázisok, ha valaki nincs az egyikben, akkor menjen át valaki a másikba és vissza fincsi, mi ?"
Taktika leírása pár szóban:
A csata során addokat kell öllni a boss mellett, és realmok között kell mászkálni. Az egyik realm a coproral (való élet) a másik a spirit (lélek fázis). Minden képesség máshogy hat a két realmban (vagy egyáltalán nem hat a másik realmon belül szereplő játékosra).
A tankoknak figyelni kell, hogy a "Shattering Scream" felrobbanjon az add mellett, ha rárakta csont pajzsot. Ha a "Tormented Cries" targetol, figyeljen rá, hogy a robbanás oldal irányba (vagy arra érkezzen ahol nincs játékos). Illetve cserélgetni kell, ha a boss kasztolja a "Wailing Souls"-t, hogy a "Crush Mind" ne legyen túl nagy legyen.
Fontos, hogy mindig legyen valaki az egyik realmben, ha ez nem történik meg, akkor nagy sebzést oszt ki a boss a raidre. "Spear of Anguish" esetén rá kell állni x embernek a játékosra, amivel átkerülnek a spirit realmbe.
Az addokat a valós életben kicsit szóródva kell ölni, hogyha "Grasping Darkness"-t kasztol, át tudjon pattanni másik 3 játékosra. Egyéb esetben meg ki kell állni a másik add "Rupturing Slam"-ja elől.
Spirit realm esetén, ha "Wither"-t kap a játékos, át kell mennie a corporal realm-be, hogy ne kapjon akkora sebzést. "Soulbind" esetén össze kell szaladnia a két játékosnak, különben megölik a raidet. "Shattering Scream"-et szakítani kell, kivétel akkor, amikor direkt le kell robbantani (5 stacknél). Alrébb kell állni a trutyikból, meg néha lassít.
A 3. fázisban éled a boss, 2 képessége van, ami fordítottan hat a 2 realmre.
A "Sundering Doom" esetén aki a spirit realmban van, stackel a boss körül, aki a corporalban, az elszalad tőle.
A "Doomed Sundering" (fordítva) esetén pedig aki a corporalban
realmban van, stackel a boss körül, aki a spirit, az elszalad tőle.
Fatboss link (Youtube): Nem fatboss videó, de videó
Képességek és fázisok:
(Hc, Mithyc) Dissonance (Asszem megöltelek titeket...):
Minden játékos periodikusan shadow sebzést oszt ki a másik zónában levő játékosnoknak 8 yardon belül.
Megoldás: Állj arrébb, ha látod, hogy a közeli játékos másik realmban van.
Corporeal Realm
Engine of Souls
- (Tank) Bone Shards (Szokásos, védd le/szakítsd be, stb):
A célpontjára (tankra) tolja, 100%-os fegyver sebzést okozva neki.
Megoldás: Ki kell healelni. - (HC, Mythic) Spear of Anguish:
Feldotol egy játékost, aki 6 másodperc elteltével 5 yardon belül elosztva a játékosok között nagy sebzést okoz, és ki löki a lelküet a testükből. Ez egy heal absorb bubit tesz a célpontra, és ellehetetleníti az interakciót a "Spiritual Font"-okkal.
Megoldás: - Collapsing Fissure (Trutyi-trutyi, nem ad hastet!):
Trutyit tesz a földre, ami 1,5 percig van ott. Aki benne áll, Shadow sebzést kap.
Megoldás: Ne állj bele. - Tormented Cries (Álj oldalra, ha nem akarsz mindenkit megölni vele):
Kijelöl egy játékost és tormented Cry-t köp felé (a földön marad az irányában a trutyi), ami shadow sebzést oszt ki. Ha a játékos benne áll már egy ilyenben,akkor 300%-os sebzést okoz.
Megoldás: Ha felmarkol, pozícionálj megfelelően ezzel a képességgel. - Quietus (Ki van a realmban ? Senki ?! Meghaltunk -.-):
Ha nincs játékos a realmban, nagy shadow sebzést oszt ki minden játékosra, és növeli a boss shadow sebzését 25 %-al 12 secig.
Megoldás: Mindig legyen valaki mindkét realmban.
Egyéb addok
Reanimated Templar:
- Rupturing Slam (Ne találjon el légyszi):
Rácsap a földre, amitől "hullámok" mennek kifele belőle. Akit eltalál, fizikai sebzést okoz és hátra lök.
Megoldás: Állj ki előle, ha látod, hogy feléd tart. - (Hc) Bonecage Armor (Miaszarezacsontoscuccaz addon ???):
50% hp-nál csontok veszik körül az addot, 95%-al csökkentve a sebzést.
Ha shattering Scream-el érintkezik az add, akkor ez az effect elmúlik róla.
Megoldás: A "Fallen Priestess" debuffja, ami 5 stacknél robban, ezzel a robbanással lehet leszedni. - (Hc, Mythic)
Bound Essence (Fogalmam sincs, ezt írja a log):
Ha meghal az add, átkerül a másik realmre.
Megoldás: Gondolom meg kell ölni.
Ghastly Bonewarden:
- Grasping Darkness (Álj rá, de kibírom, akkor ne állj rá):
Shadow sebzéssel robban, ami 3-naat pattan 5 yardon belül a játékosok között, növekedő sebzéssel.
Megoldás: 3 játékos között pattan, akinek sok hp-ja van, álljon mellé. - (Hc) Bonecage Armor: Ugyanaz mint a "Reanimated Templar"-nál.
- (Hc, Mythic) Bound Essence: Ugyanaz mint a "Reanimated Templar"-nál.
Spirit Realm
- Crush Mind (Healeld, válts ki, stb):
Meglő egy játékost, nagy sebzést okozva, és 5%-al növelve a következő sebzését (tanknak kell kapnia).
Megoldás: Heal és sebzés csökkentő, illetve váltogassák a tankok. - (Hc, Mythic) Wither (Mekpadtam ezt a csúnyát, mi legyen ? Jaaa, materializálódom!):
1 percig 3 másodpercenként sebzést okoz, és 100%-al növeli a bekapott sebzést a "Wailing Souls"-tól.
Megoldás: Menj át a "Corporeal realm"-ra (nem a lelki fázis), így elkerülve, hogy bekapd a sebzést. - Soulbind (Hol vagy ? Itt! Nem ott! Gyeree! Wipe...):
Összeköti 2 ember lelkét, mindkét játékos nagy sebzést okoz 15 yardon belül 2 másodpercenként, ameddig nem mozognak 5 yardon belülre a másik összekötött játékossal (aki természetesen a másik realmon van).
Megoldás: Fuss oda ahhoz a játékoshoz akivel összekötött. Ranged meele-re, dps healerre szaladjon, stb.
- Wailing Souls (Rajtam van a cucc, miért hova és mikor menjek ?):
1 percig kienged egy csomó lelket a játékosból, ami nagy shadow sebzést okoz.
Megoldás: Ki kell healelni a spirit realmos játékosokat, mert nagyobb sebzést kapnak (érdemes stackelni). - Quietus (Ugyanaz mint a másik realm fő bossánál)
Fallen Priestess:
- (Szakítható!) Shattering Scream (Töröm, törtem, nem tudom törni):
Rákiabál egy játékosra, 1,5 secenként nagyobb sebzést osztva ki 5 secig. Minden sebzés 10 %-al csökkenti a mozgás sebzést 12 secre (stackel)
Megoldás: Szakítani kell, hogy minél kevesebb ilyen stack kerüljön a játékosra. Amikor az addokon "Bonecage Armor" van, akkor egyszer le kell ezt robbantani az add mellett (5 stackig fel kell mennie). - Spirit Chains (Akkor én most itt maradok...):
Lélek láncok repülnek a játékoshoz, nagy shadow sebzést, és 50% movement speed csökkentést okozva 30 secre.
Továbbá a játékos nem tudja használni a "Spirit Font"-okat.
Megoldás: Ki kell healelni, és imádkozni, hogy ne kelljen használnod a Spirit Fontot, miközben ez van rajtad. - (Hc, Mythic) Bound Essence: Ugyanaz mint a "Reanimated Templar"-nál.
Soul Residue:
- Soul Rot (Egy ujjabb trutyi ami nem ad hastet):
Az add trutyit hagy maga után. Nagy shadow sebzést és 75% sebzés csökkentést okoz a játékosnak.
Megoldás: Ne állj bele. - Soul Eruption (Ja robban, oké, nehari, nem tudtam):
Halálakor nagyobb shadow sebzést okoz 5 yardon belül mindenkinek és hátralök.
Megoldás: Lehetőleg 3%-5% között a melee váltson célpontot. - (Hc, Mythic) Unrelenting (Te, ez miért nőtt meg ?):
Nő a mozgása (20%) és sebzése (10%)-al.
Megoldás: Ez egy passzív dolog, haljon hamar. - (Hc, Mythic) Bound Essence: Ugyanaz mint a "Reanimated Templar"-nál.
30 %-nál létrejön maga a boss
The Desolate Host
Mythicen láncreakció hatására elpusztítja a Spirit Fontokat.
- Sundering Doom (Jaa, én azthittem, hogy épp a másikban vagyok, bocsi):
Spirit realm: Feljelöl egy területet a boss körül, ami nagy sebzést okoz minden játékosnak 15 yardon belül.
Corporal realm: Nagy sebzést okoz a játékosoknak akik közel vannak a bosshoz. Fuss el a képességtől, minél távolabb vagy a bosstól, annál kissebb lesz a sebzés.
Megoldás: Aki a spirit realmban van, stackel a boss körül, aki a corporalban, az elszalad tőle. - Doomed Sundering: Ugyanaz mint a "Sundering Doom" csak fordítva, spirit fut, corporal stackel.
- Torment (Semmi para, csak egy kis enrage):
Periodikusan 10%-al nő a sebzése, ami stackel.
Ha nem talál el senki se a felső 2 képesség, akkor 5 stack kerül rá ebből.
Megoldás: Soft enrage mechanizmus, le kell csapni mihamarabb.